I wanna meet ya!

Wednesday, April 23, 2008

So yesterday the blog counter thingy hit a record high! almost 100 people visited our page and it says there are an average of 40 people a day! I remember when it was like 5 a week, hahaha. soooooo, I wanna know who you are, lol. I'm curious who's reading and stalking ;) I know some of you leave regular comments, and we've become pretty good friends through that, but there are 90 other people that I don't know your name :) you don't even have to leave your name :) I'm curious how you found us :) :) :) so please, leave us a comment and introduce yourself :) I'm dying to know who our readers are :) :) :) note to our regular comment leavers, I appreciate beyond words every time you comment :) It really does put an extra pep in my step to know people really care :) ;) :) feel free to leave a comment too! I love to hear from you!!! :)

EDIT: ok wienies, lol so far only 10 brave people posted, hahaha I promise I won't bite :) :) :)

23 comments:

Rebecca Zoumberos said...

Well, I know you know who I am:) BUt I read you every day! Keep it coming!

Alex Rodriguez said...

Howdy! Well I am not sure how I found your blog but I subscribed to it via my reader and have enjoyed it ever since. Cheers....

Sweet Magnolia Photography said...

It's just me! :)

Pritchard's Photography said...

Hey Kenzie! It's me..I stop by! :) :)

Clark Production said...

Ok, I admit, I'm one of them. :D

I'll start posting more. Oh, go check out our blog (annaandspencer.com/blog) - you inspired me to write I post I meant to write last night. You liked the one ring shot ... well, see the others. :D :D

So, I'll start posting more here. I look forward to it.

- Spencer Clark

April Hollingsworth said...

You may remember me. I've left a few comments. Found you by stalking Scarlett's blog. I'm a photographer in Tuscaloosa, AL. I visit blogs to keep my inspiration going.

Conny D said...

Hi..actually I am a friend of Natasja and she introduced me to your blog!!

Conny D said...

Hi..actually I am a friend of Natasja and she introduced me to your blog!!

Brooke said...

Hi, I found your blog from Julie Jones' blog. I had to leave a message because I LOVE your work. I am just beginning and still learning, so I love searching out amazing talent to inspire me! (hope you don't mind!)

-brooke

www.brookemoonphotography.blogspot.com

Kenzie Shores Photography said...

rebecca- lol, thank you so much! I will! :)

Alex- HI!! Thank you!

Lauren- Hey girl!!! I'm glad you're still checking in, ;)

Heather- yay!!!

Spencer- hahaha, you better! lol wow, I'm glad I inspired you :) I checked them out and they look so amazing! YOU'VE inspired ME!!!

April- I do remember you ;) Thank you so much for posting :)

Conny- wow, you love me so much you had to say it twice, hahaha, just kidding. Thank you so much! Natasja is a wonderful person and photographer :)

Brooke- Thank you so much!!! I checked out your blog and you've got some GREAT kid shots on there! wow! as I mentioned on your blog, I love the shot of the baby on the ironing board, lol.

WOW, I'm humbled to see the people that stop by, many of you inspire me! Thank you! and to those who haven't yet, keep it coming...I know you're out there, hahaha.

Melissa Powell Photography said...

Hola! Another one of your blog stalkers! :-)

Kenzie Shores Photography said...

Yay!!!

Kara Pennington Photography said...

it's me!!! hmmmm . . . i first heard of you 2 and half years ago when you walked into my lighting 101 class :)

Katy said...

I've always loved photography, but I'm just now getting interested in learning more about it....mostly for hobby sake. I was first introduced to Jamie Kutter's blog and have found tons since then. Yours is one I enjoy checking regularly. Thanks for posting! ~ Katy

Kenzie Shores Photography said...

kara- oh yes, I remember those days, lol

katy- Hi katy! keep up the passion!

Kelly Ginan said...

Kenzie, you know I gotta see what amaing-ness you're up to! oh btw, CONGRATS on the house! You continually impress me with your photos! take care!

Kenzie Shores Photography said...

THANK YOU KELLY!!! wow! I had know idea you read our blog! :) that just makes me feel all warm inside! lol :) ;)

Jen said...

I'm a blog stalker ;) I found you through Myspace! (a friend is friends with you...I peeked at the pictures WHICH ARE AMAZING, and I've been stalking your blog ever since!)

Kenzie Shores Photography said...

thanks jen! I heart my stalkers! lol

Jona Lee Photography said...

I found your blog through Scarlett...and now I love reading both of your blogs!!!
You guys are a big inspiration to me!
So, I guess you can say I'm a blog stalker! :) Wow, that kind of feels weird to say. lol...Keep up the amazing work guys!

Blessing's
Jona Lee

Kenzie Shores Photography said...

jona, you ROCK girl! I'm glad we inspire you, cause I checked out your work, and you're awesome! Thank you so much! :)

Sentimental Visions Photography said...

Just popping around and found your blog :) I love your pictures, they're amazing!! We florida photog's rock!!!
~christina

Kenzie Shores said...

Thank you Christina!